Regulamin Rejsów po Wiśle w Warszawie "Rejsowisko" z naszymi sternikami.
Z tego regulaminu dowiesz się:
- gdzie i w jaki sposób zarezerwować / kupić na miejscu rejs po Wiśle w Warszawie łodzią motorową z naszym sternikiem za sterami,
- jakie zasady obowiązują podczas takich rejsów.
Regulamin rezerwacji drogą elektroniczną w portalu Rejsowisko.pl i kupna bezpośrednio na Przystani Rejsowisko, rejsu po Wiśle w Warszawie łodzią motorową z naszym sternikiem za sterami.
- Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa szczegółowe zasady i warunki udziału w rejsach turystycznych po Wiśle, realizowanych za pośrednictwem przystani „Rejsowisko” („Przystań”), zarządzanej przez spółkę Adar sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Międzyborska 48 lok. użytkowy 3, 04-041 Warszawa, wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000773619, NIP: 113-299-40-09, REGON:382651715, kapitał zakładowy: 5.000,00 zł („Spółka”).
- Tytuły prawne do łodzi wykorzystywanych do realizacji rejsów („Łodzie”) przysługują Spółce Adar.
- Łodzie spełniają wymagania przepisów prawa w zakresie żeglugi śródlądowej, wyposażone są zgodnie z obowiązującym prawem. Łodzie, w zakresie wymaganym przez prawo, kierowane są przez stermotorzystów żeglugi śródlądowej („Stermotorzyści”).
- W celu realizacji rejsu należy dokonać rezerwacji:
- za pośrednictwem systemu rezerwacyjnego znajdującego się na stronie internetowej Spółki:
https://rejsowisko.pl;
- za pomocą poczty elektronicznej info@rejsowisko.pl;
- telefonicznie +48 576 75 76 79;
- osobiście, w miejscu lokalizacji Przystani Rejsowisko, mieszczącej się przy bulwarze Generała George’a Smitha Pattona, 05-077 Warszawa (Barka WIR).
- Każdy z uczestników Rejsu zobowiązany jest do bezwzględnego przestrzegania Regulaminu oraz poleceń wydawanych przez pracowników Spółki, a przede wszystkim Sternika łodzi.
- Pasażerowie, którzy w dniu Rejsu nie ukończyli 18 lat mogą uczestniczyć w Rejsie wyłącznie za zgodą opiekunów prawnych i pod opieką osoby dorosłej.
- W trakcie odbywania Rejsu Pasażerów obowiązuje bezwzględny zakaz:
- wylewania do Wisły substancji, wyrzucania śmieci lub jakichkolwiek innych przedmiotów;
- przyjmowania środków odurzających lub pozostawania pod wpływem środków odurzających w trakcie Rejsu;
- palenia tytoniu;
- skoków z Łodzi do wody;
- wychylania się, wysuwania rąk, nóg lub przedmiotów poza burtę Łodzi mogących skutkować powstaniem zagrożenia zdrowia lub życia;
- zabierania na pokład Łodzi większej liczby Pasażerów niż wynika to z wcześniej dokonanej rezerwacji;
- wnoszenia na Łódź substancji łatwopalnych, żrących lub wybuchowych oraz używanie otwartego ognia;
- wykorzystywania Łodzi niezgodnie z jej przeznaczeniem;
- wprowadzania na Łódź zwierząt bez zgody obsługi Przystani Rejsowisko;
- połowu ryb.
- Sternik ma prawo odmówić udziału w Rejsie lub usunąć z Łodzi Pasażerów:
- których zachowanie wskazuje, że znajdują się w stanie nietrzeźwości lub są pod wpływem środków odurzających;
- niestosujących się do poleceń Sternika;
- w sposób rażący lub uporczywy naruszających ustalony porządek Rejsu lub zagrażających bezpieczeństwu innych uczestników Rejsu;
- naruszających w jakikolwiek sposób postanowienia, o których mowa w ust. 7 powyżej
- w przypadku Rejsu Łodzią sportową – będących pod jakimkolwiek wpływem alkoholu lub środków odurzających, a także niestosujących się do poleceń w zakresie bezpieczeństwa wydawanych przez Sternika (zapięcie pasów, założenie kamizelki ratunkowej itp.).
- Na czas Rejsu każdy z Pasażerów otrzyma kamizelkę ratunkową, którą zobowiązany jest mieć założoną przez cały okres trwania Rejsu.
- Minimalny wiek uczestnika rejsu łodzią JET GO to 12 lat. Uczestnicy poniżej 18-tego roku życia mogą brać udział w rejsie łodzią JET GO wyłącznie za zgodą opiekunów prawnych i pod opieką osoby dorosłej. Poziom emocji podczas rejsu, zbliżony jest do emocji podczas jazdy rollercoaster w parkach rozrywki. Każdy uczestnik, podejmuje decyzję o uczestnictwie w rejsie samodzielnie, mając na uwadze umiejętności, możliwości, stan swojego samopoczucia, kondycji, zdrowia i świadomości wpływu przeciążeń na organizm swój, a w szczególności swojego podopiecznego. Kobiety w ciąży nie powinny korzystać z atrakcji JET GO.
- Pasażerowie oświadczają, że ich stan zdrowia umożliwia udział w Rejsie oraz zobowiązują się do poinformowania Sternika lub pracownika obsługi Przystani Rejsowisko o ewentualnych chorobach lub dolegliwościach, które mogą mieć jakiekolwiek znaczenie dla ich bezpieczeństwa w trakcie Rejsu.
- Z zastrzeżeniem Rejsów zawierających taką usługę, Spółka nie jest zobligowana do zapewnienia Pasażerom posiłku lub napojów w trakcie Rejsu, niezależnie od pogody.
- Spółka nie ponosi odpowiedzialności w przypadku opóźnień w Rejsach spowodowanych złymi warunkami hydrologicznymi, atmosferycznymi, awariami silnika lub urządzeń Łodzi.
- Klient może anulować lub dokonać zmiany Rezerwacji za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: info@rejsowisko.pl lub pod numerem telefonu +48 576 75 76 79.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej drogą elektroniczną, kupujący otrzyma zwrot opłaty rezerwacyjnej w pełnej wysokości w ciągu 30 dni od ustalonego terminu realizacji rejsu, na konto z którego rezerwacja była opłacona lub będzie miał możliwość wzięcia udziału w innym Rejsie o wartości tożsamej z wartością odwołanego Rejsu.
- Wszelkie uszkodzenia Łodzi wykryte przed rozpoczęciem Rejsu oraz w jego trakcie należy niezwłocznie zgłosić obsłudze Przystani Rejsowisko lub Sternikowi.
- Spółka i obsługa Przystani nie ponosi odpowiedzialności za utracone lub zniszczone mienie Pasażerów, o ile te straty nie wynikają z rażącego błędu Spółki lub obsługi Przystani. Pasażerowie powinni zabezpieczyć swoje mienie w trakcie Rejsu mając na względzie charakter oraz możliwe do wystąpienia warunki (np. wypadnięcie za burtę, uderzenie, wypadnięcie telefonów komórkowych, aparatów fotograficznych itp.).
- Pasażerowie we własnym zakresie powinni zabezpieczyć przed utratą lub kradzieżą
dokumenty, karty płatnicze oraz pieniądze. Spółka i obsługa Przystani nie odpowiadają za kradzież oraz jej skutki dokumentów, kart płatniczych, dokumentów oraz innych przedmiotów należących do Pasażerów. - Pasażer zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy uszkodzeń Łodzi powstałych z jego winy, jak również kosztów zniszczonego lub uszkodzonego wyposażenia bądź osprzętu Łodzi.
- Pasażerowie zobowiązani są do bezpośredniego i niezwłocznego zgłaszania wszelkich uwag, zastrzeżeń i potrzeb bezpośrednio do Sternika lub obsługi Przystani. Spółka dołoży wszelkich starań do polubownego wyjaśnienia i rozstrzygnięcia ewentualnych sporów.
- Spółka zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie, przy czym do Rejsów już zarezerwowanych w dniu zmiany Regulaminu zastosowanie znajdą postanowienia Regulaminu w wersji obowiązującej w chwili dokonania Rezerwacji.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 kwietnia 2022 r.